حتما وقتی تصمیم دارین به یک شهر ساحلی آروم سفر کنین، کل اینترنت رو دنبال تور پاتایا میگردین و با کلی سایت های مختلف و تورهای عجیب غریب با قیمتای جور واجور و تور لحظه آخری روبرو میشین و حسابی کلافه میشین. حالا میخوام با معرفی سفر بابا از یک سردرگمی بزرگ نجاتتون بدم
سفربابا سایتی هست که آژانس های گردشگری معتبر تورهای خودشون رو توش ثبت میکنن و یک مرجع تور کامله، حالا اینکه شما دنبال تور آنتالیا باشین یا تور آذربایجان
فرقی نمیکنه خیلی راحت میتونین با انتخاب کشور مقصدتون تورهای مورد نظرتون
رو پیدا کنین و با جاذبه های گردشگری مقصدتون هم آشنا بشین.
۹۵/۰۸/۲۷
فاخته 77
بازدید:۲۶۶ بار
ادامه مطلب
اگر
اهل سفر و سفر کردنین و دلتون میخواد راجع به جاهای دیدنی دنیا و جاذبه
های عجیب وغریب بیشتر بدونین، واستون یه پیشنهاد خوب دارم، من امروز وقتی
داشتم دنبال یه تور گرجستان
با قیمت مناسب میگشتم با دیاکوپرواز آشنا شدم که مطالب خیلی جالبی راجع به
گرجستان نوشته بودن، این مطلب ها خیلی به من تو انتخاب مکان هایی که دوست
دارم در گرجستان ببینم کمک کرد.
بعد از خوندن راجع به مردم و فرهنگ گرجی ها یه سری مطلب جذاب هم راجع به استانبول خوندم و حسابی وسوسه شدم که برای سفر بعد حتما تور استانبول رو انتخاب کنم. راستی اگه بخواین سفر ارزون تری داشته باشین یا دنبال تور لحظه آخری هستین، دیاکوپرواز پیشنهادهای خوبی داره، توصیه میکنم حتما یه سر بزنین.
۹۵/۰۸/۲۷
فاخته 77
بازدید:۲۶۲ بار
ادامه مطلب
فلسفه برند عبارتی است که بتواند به کوتاه ترین و ساده
ترین شکل ممکن (سه تا پنج کلمه) "قلب و روح " برند را معرفی کند و جوهره و
هویت برند را بهترین شکل ارائه دهد و به این ترتیب جایگاه آن را مشخص کند .
فلسفه برند به مفهوم "جوهره برند" یا "تعهد اصلی برند" به مشتری ها است و
هدف از طراحی آن، ایجاد اطمینان از این نکته است که تمامی کارکنان و شرکای
برونی سازمان به درستی مفهوم برند را درک کرده و بتوانند آن را به مشتری ها
نمایش دهند و منطبق با آن حرکت کنند. فلسفه برند شرکت مک دونالد((
غذا،مردم، لذت)) است و به ساده ترین شکل جوهره و وعده اصلی این برند را
تعریف می کند . در واقع زمانی که مشتری با برندی مواجهه می شود، دانسته
هایش در مورد آن تحت تاثیر این فلسفه قرار می گیرد .
۹۵/۰۸/۲۱
فاخته 77
بازدید:۳۴۱ بار
ادامه مطلب
واژه گرافیک از مصدر یونانی (نوشتن) می آید. ریشه آن در
اصل به معنای (خراشیدن) و (حک کردن) است. از لحاظ رده بندی هنرها عنصر
گرافیک را شاخه ای از هنرهای تجسمی به شمار می آورند. در گذشته هنر گرافیک
به آن قسمت از طراحی و نقاشی سیاه و سفید گفته میشد که به وسیله فن چاپ
دستی یا ماشینی تکثیر میشد.
هنر گرافیک و هنرهای تجسمی در کشور ما
از یک سابقه تاریخی برخوردارند. می توان گفت از زمان نقوش اولیه روی سفال
ها - حجاریها- گچ بریها- خطوط کوفی و ثلث و نستعلیق و سایر خطوط- نگارش و
مصور کردن کتابها و مینیاتور و تذهیب و آرایش صفحات و نیز نقوش پارچه ها و
قالی و حکاکی روی وسایل مختلف زندگی و امثال اینها تا زمان ظهور چاپ هنر
گرافیک یا هنرهای تجسمی در کشور ما وجود داشته اند.
امروزه هنر گرافیک وسیله ای برای آگاه کردن مصرف کننده
از کیفیت موضوع مصرف است. درصد کمی از موضوعات مصرفی شامل کالاهای تجارتی
می شوند و قسم اعظم آن کیفیتی فرهنگی - آموزشی و روشن کننده دارند مانند
شناساندن انواع فعالیتهای فکری انسان به وسیله تصویر. هنر گرافیک هنری
گسترده است که دقیقا نمی توان حدود آن را مشخص و معین کرد. این هنر به
آسانی هنرهای دیگر را به کمک می گیرد و به آنها شکل گرافیکی می دهد.
گرافیک
در عصر ما علاوه بر کتاب آرایی و مصارف گذشته به عرصه تبلیغات تجاری -
اعلانات دیواری (پوستر) و مطبوعاتی- نشانه ها و غیره راه یافته است. حتی از
این حد هم تجاوز کرده و با ورود به عالم سینما و تلویزیون در عنوان بندی
(تیراژ) فیلم ها و برنامه های تلویزیونی- نقاشی متحرک (انیمیشن) و تبلیغات
تجارتی در این گونه رسانه ها کاربرد یافته است.
بدین قرار ملاحظه می
کنیم که هنر گرافیک رفته رفته آنچنان تحول و تنوع پیدا کرده و می کند که
هر آن نیازمند تعریف جدید و جدیدتری است. زیرا ابعاد و جنبه های تازه,
جمعیت تعاریف قبلی را از بین می برند. اما با این همه , ارکان اساسی هنر
گرافیک یعنی نقش و خط و تکثیر, همچنان پابرجا هستند و با تکیه بر همین
ارکان اساسی است که هنر گرافیک از سایر هنرها متمایز می گردد.
طراح و
هنرمند گرافیک هنرمند جامع است که با نبض زندگی می کند و با ریتم زندگی ,
کار می کند. کار او گفتگوی تصویری زمانه است. کار هنرمند گرافیک گاه به
صورت کاریکاتور , هشدار دهنده میشود و گاه با نقوش تزئینی هویت جامعه امروز
را برای آینده به ثبت می رساند. گاه به صورت تصویر و ایلوستراسیون یا به
شکل نشانه و سمبل و برچسب و علائم راهنمایی به جامعه , آموزشی تصویری می
دهد. گاه به صورت خط و صفحه آرایی , عنای بیان تصویری را بالا می برد. گاه
به صورت آگهی , منادی موضوعات فکری انسان چون مذهب , سیاست, علم, صنعت,
فرهنگ, هنر و ورزش میشود. گاه به صورت تبلیغات تجاری در خدمت اقتصاد درآمده
, وسیله ای تعیین کننده میشود. گاه با نقش اسکناس و پول در پیچ و خم
ارتباطات مادی قرار می گیرد. گاه با طرح تمبر حامل پیام و فرهنگ جامعه می
گردد و گاه نیز به صورت کارت, سربرگ, پاکت, پلاک و تابلو معرف خصوصی افراد
میشود. خلاصه هنرمند گرافیک, نویسنده ای است که با بیانی تصویری سرگذشت
انسانها را می نویسد و برای تمام لحظات زندگی و برای تمام موضوعات زندگی
قلم میزند.
یکی از شگردهای هنر گرافیک, برای ارائه ی این اهداف
عملی, ترکیب دقیق و ماهرانه تصویر و نوشته است. پیام های کلامی و تصویری در
نمونه های در حال تغییر تحت تأثیر متقابل و متکمل یکدیگرند.
اگرچه
ترکیب طبیعی تصویر و نوشته نشان می دهد که طرح گرافیکی از دو سیستم ارتباطی
کاملا متفاوت با یکدیگر برخوردار است, اما نوشته یا کلام بعنوان جایگاه یا
محل واژه ها و تصویر بعنوان یک اثر خطی صریح و چند رنگ و یا گاهی نیز
تفسیر سه بعدی اشیاء و مفاهیم انتزاعی و مطرح میباشند. از این رو طرح
گرافیکی نقش عمده خود را در تاریخ پدیده خط و نگارش نشان می دهد. این دو
مقوله هماهنگ با نقش های مختلف خود و در مدت زمانی به درازای صدها و یا
هزاران سال به شکل کنونی خود رشد و نمو کرده است, اما هر دو آنها از نیاز
بشر برای انتقال مفاهیم مورد نظر خود به دیگران, برقراری ارتباط و همچنین
از نیاز و تمایل بشر برای بقاء ارتباط خود در قالب تصویر یا کلام نشأت می
گیرد. اگر به گذشته بنگریم خواهیم دید که اولین اثر گرافیکی که انسانها از
خود به جای گذاشته اند , در هر دو قالب تصویر و کلام بوده است.
منبع:digitaldesign.ir
۹۵/۰۸/۲۱
فاخته 77
بازدید:۳۶۱ بار
ادامه مطلب