فلسفه برند عبارتی است که بتواند به کوتاه ترین و ساده
ترین شکل ممکن (سه تا پنج کلمه) "قلب و روح " برند را معرفی کند و جوهره و
هویت برند را بهترین شکل ارائه دهد و به این ترتیب جایگاه آن را مشخص کند .
فلسفه برند به مفهوم "جوهره برند" یا "تعهد اصلی برند" به مشتری ها است و
هدف از طراحی آن، ایجاد اطمینان از این نکته است که تمامی کارکنان و شرکای
برونی سازمان به درستی مفهوم برند را درک کرده و بتوانند آن را به مشتری ها
نمایش دهند و منطبق با آن حرکت کنند. فلسفه برند شرکت مک دونالد((
غذا،مردم، لذت)) است و به ساده ترین شکل جوهره و وعده اصلی این برند را
تعریف می کند . در واقع زمانی که مشتری با برندی مواجهه می شود، دانسته
هایش در مورد آن تحت تاثیر این فلسفه قرار می گیرد .
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیانثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .